Als accountancykantoor kunt u een partner account aanvragen bij Scrada waarmee u onmiddellijk kunt gebruik maken van de mogelijkheid om Scrada te draaien onder uw eigen naam met uw eigen logo.
Een partner account heeft enkel maar voordelen:
- U kunt eenvoudig een dossier (bedrijf van een klant van u) toevoegen en beheren
- U kunt dossiers beter opvolgen
- U kunt zelf kiezen of de factuur van Scrada naar de klant of naar u wordt gestuurd
- Alle medewerkers hebben standaard toegang tot alle dossiers. Maakt gebruiker A een nieuw dossier aan dan hebben ook medewerker B en C hier toegang toe. Indien gewenst kunt u wel bepaalde dossiers afschermen van bepaalde medewerkers.
- U krijgt uw eigen https://<partnercode>.scrada.be link met uw logo
- U kunt ook steeds aan uw IT-er vragen om een CNAME record aan te maken in uw DNS met uw eigen domainnaam dat verwijst naar <partnercode>.scrada.be . Als u dit doet moet u ons dit wel laten weten zodat we de https certificaten kunnen goed zetten
Meer info hoe je partner account aanmaakt en gebruikt kun je vinden op volgende link.